Incepand din aceasta luna, Romtelecom initiaza un parteneriat strategic cu Google pentru a ajuta companiile si antreprenorii sa-si dezvolte afacerile prin cresterea vizibilitatii online a acestora. Astfel, Romtelecom Business Solutions isi extinde aria de expertiza, devenind un consultant in publicitate, mai ales pentru clientii companii de dimensiuni mici si medii.
Romtelecom initiaza acest parteneriat in cadrul unei acord incheiat intre Deutsche Telekom si Google la nivel european, fiind printre primele companii din Grup care lanseaza un astfel de proiect.
Prin acest proiect, Romtelecom devine Partener Google AdWords Premier SMB in Romania, oferind posibilitatea oricarui tip de companie sa castige vizibilitate online, prin accesarea uneia dintre cele mai bune modalitati de publicitate online, fara a avea nevoie de resurse interne aditionale costisitoare, sau de de expertiza proprie, ci concentrandu-se asupra principalelor lor activitati comerciale. O echipa dedicata Romtelecom va pune la dispozitia companiilor toate serviciile si suportul necesare pentru crearea celor mai eficiente campanii Google AdWords, analizand rezultatele in timp real si operand modificarile necesare pentru realizarea celui mai bun raport intre costuri si rezultate.
“Pentru companiile care nu au disponibilitatea de a angaja o persoana responsabila de activitati de marketing cu norma intreaga, noi vom deveni consultantul lor online de incredere, prin oferirea de servicii complete si profesionale de gestionare a campaniilor Google AdWords, de la crearea contului la optimizarea continua a campaniei si la oferirea de suport de calitate. Astfel, Romtelecom Business Solutions devine un consultant pentru prezenta online, oferind servicii de acces la Internet, gazduire, si acum, publicitate online, in baza acestui parteneriat”, a spus Mihai Tudor, director executiv comercial,