Majoritatea emisiunilor de divertisment, motoare de audiență pentru principalele posturi de televiziune, au ajuns luna trecută la final.
La capitolul tabloide, Acces Direct ține Happy Hour la distanță, iar Capatos a ajuns la egalitate cu Wow Biz.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele din luna mai a principalelor emisiuni de divertisment.
Românii au talent, producția de forță a Pro-ului, a condus luna trecută în topul emisiunilor de divertisment. Producția a înregistrat o medie de 1,3 milioane de telespectatori din orașe în fiecare minut.
MasterChef, ajuns și el la final, înregistrând în mai a avut puțin peste un milion de telespectatori, la orașe.
Locurile trei, patru și cinci în audiențe au fost ale Antenei 1. NextStar, emisiunea lui Dan Negru, a avut luna trecută o medie de 819.000 de telespectatori pe minut, la nivel urban. Te cunosc de undeva a avut 811.000 de privitori, iar România dansează a încheiat sezonul cu o medie de 678.000 de telespectatori.
Bătălia grea rămâne pe zona emisiunilor tabloid. Capatos a ajuns în mai la egalitate cu principalul său concurent.
TABLOIDELE DE LA AMIAZĂ. La amiază, bătălia se dă între Acces Direct, Happy Hour și Drept la țintă. Acces Direct de pe Antena 1 conduce în audiențe. Producția a avut în mai o medie de 530.000 de telespectatori pe minut. Happy Hour este a doua emisiune-tabloid, având o medie de 435.000 de telespectatori. Emisiunea Oanei Roman, Drept la țintă a avut luna trecută o medie de 188.000 de telespectatori.
TABLOIDELE DE NOAPTE. Cancan TV a ieșit din grila Acasă TV în luna mai, după numai două ediții. Lupta pe segmentul de noapte se dă acum între Wow Biz și Un show păcătos. Cele două au fost, luna trecută, la egalitate, și au avut o medie de 322.000 de telespectatori pe minut.
Majoritatea emisiunilor de divertisment, motoare de audiență pen