Sursa foto:iqads
Agenția Interactions a fost marea câștigătoare a ediției de anul acesta a IAB Mixx Awards, cu 4 premii obținute în concurs, inclusiv premiul pentru cea mai bună campanie realizată.
Industria de publicitate online din România și-a desemnat ieri câștigătorii în cadrul celei de-a doua ediții a IAB Mixx Awards România. Gala de premiere s-a desfășurat ca parte a ICEE Fest, eveniment organizat de Thinkdigital.
Campaniile câștigătoare, în funcție de cele 10 categorii, ale IAB Mixx Awards de anul acesta sunt:
Brand Awareness and Positioning
Direct Response & Lead Generation
Best Brand/ Product Launch
Experimental and Innovative Campaign
Cross-Media Integration
Branded Content, Blogging Campaigns and PR Campaigns
Mobile App
Rich Media Display
Best Social Media Apps
Best Digital Mixx Campaign
La ediția de anul acesta a IAB Mixx Awards au fost înscrise 27 de campanii de către 13 agenții.
Juriul IAB Mixx Awards de anul acesta a fost compus din: Răzvan Căpănescu (Chief Creative Officer at Publicis Bucharest), Adrian Boțan (VP Creative Excellence at McCann Worldgroup Central East Europe), Alex Vișa (Marketing & Online Communication Executive), Doina Costache (Head of Multiple Industries, Google Romania), Tudor Galoș (Consumer Marketing Manager at Microsoft), Alina Petri (Advertising & e-business Division Director la Romtelecom) și Călin Rotăruș (Founder at BCCR).
Jurizarea a fost realizată exclusiv online, iar membrii juriului nu au avut acces la numele agenției participante, ci doar la numele campaniei și al clientului.
S-au păstrat, de asemenea, criteriile de eligibilitate, și, în cazul în care un membru al juriului a intrat în conflict de interese cu agenția sau brandul, acesta nu a avut drept de vot. În momentul calculării punctajului final acumulat de o campanie, formularele