Primarul George Scripcaru spune că, din punctul lui de vedere, Primăria Brașov și-a făcut datoria față de RAT Brașov, în sensul că le-a plătit subvenția datorată. Însă, nu spune nimic despre modul în care a numit și a menținut managementul de la regia de transport publică.
Astfel, la RAT Brasov, Consiliul de Administrație trebuia numit conform OUG 109/2011. Acest lucru s-a întâmplat in luna iulie 2012, dar în contradictie cu prevederile legale, prin dispoziție de primar, desi trebuia numit de catre Autoritatea Publica Tutelara, care este Consiliul Local.
Iată prevederile OUG 109/2011:
Cu alte cuvinte, domnul primar Scripcaru trebuie să-și asume că el răspunde de ceea ce se întâmplă acolo, pentru că și-a numit oamenii de încredere în fruntea RAT Brașov. Nu să o dea la întors, că el nu are nicio răspundere. (Deși este o practică a edilului, care atunci când iese un scandal, face pe mortul în păpușoi, la fel ca atucni când a fost întrebat dacă îl cunoaște pe fostul șef al OPC Brașov, Ionel Spătaru, și a spus că doar a auzit de el, deși îi era consilier la Primărie și era prim vicepreședinte la PDL Brașov…).
Mai mult, trebuie spus și cât și-au dat interesul administratorii de la RAT Brașov să aducă regia pe linia de plutire. Planul de administrare a fost prezentat spre aprobare Consiliului Local abia desi, conf art.13:
Primarul George Scripcaru spune că, din punctul lui de vedere, Primăria Brașov și-a făcut datoria față de RAT Brașov, în sensul că le-a plătit subvenția datorată. Însă, nu spune nimic despre modul în care a numit și a menținut managementul de la regia de transport publică.
Astfel, la RAT Brasov, Consiliul de Administrație trebuia numit conform OUG 109/2011. Acest lucru s-a întâmplat in luna iulie 2012, dar în contradictie cu prevederile legale, prin dispoziție de primar, desi trebuia numit de catre Autoritatea Publi