Era şi culmea ca terminarea lucrărilor la pasajul CFR de pe strada Teodora Lucaciu şi restituirea acesteia circulaţiei rutiere să se fi făcut cu tăierea unei panglici, cu discursuri şi cu vreo slujbă religioasă.
Dacă s-ar fi petrecut
aşa ceva, atunci chiar că mă întrebam dacă nu cumva boala de care suferă dregătorii ţării l-o fi atins şi pe vizirul municipiului Vulcan. Dar, nu. Sâmbătă, 8 iunie, în jurul orei douăsprezece şi ceva, la repunerea în funcţiune a pasajului CRF cu pricina n-a fost niciun fel de mişcare de acest gen. Lucrarea s-a terminat, pur şi simplu, iar oamenii au plecat de acolo mulţumiţi de ceeea ce au executat.
Este posibil ca primarului
Gheorghe Ile să i se fi făcut de un discurs, acolo, de o pereche de foarfece şi de o panglică tricoloră, dar, cum la ora aceea, era antrenat într-o altă acţiune şi nu putea să se rupă în două locuri, a trebuit să renunţe la pasaj. A făcut-o, probabil, şi fiindcă, prezent acolo, s-ar fi găsit unii care să-i reamintească faptul că mai există unul în aceeaşi stare, cel de pe strada Parâng, cum mergi în Colonia de Jos, iar pe lângă strada Teodora Lucaciu, recent cârpită, aleile din spatele Unicului arată la fel de jalnic ca atunci când şi-a început primul mandat.
Mărturisesc că
am făcut mare greşeală când am tot dat-o cu CFR-ul. Anume că el a executat lucrările de la pasaj. E adevărat, acum un an şi ceva sau chiar doi, Primăria Vulcan a discutat iniţial chestia asta cu Regionala CFR Timişoara. Dar, între timp, secţiunea de circulaţie feroviară Livezeni-Lupeni a fost închiriată societăţii braşovene RC-CF Trans. Cea de care - asta o spun ca fapt divers - aparţine RegioTrans, trenul galben, cum se mai numeşte. Ei bine, patronul (sau, mă rog, subalternii lui de la Braşov) a fost acela care a răspuns favorabil solicitărilor primăriei vulcănene. Aşa cum a