Conducerea Flanco, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala de retail electroIT, un domeniu estimat la 1,4 miliarde de euro in 2012, isi doreste ca anul viitor compania sa ajunga cel mai mare retailer electroIT offline si sa detroneze astfel Altex, liderul pietei din ultimii ani, a declarat pentru Wall-Street.ro, Marina Zara, directorul de marketing al companiei.
“Avem planuri, avem proiecte si nu mai tarziu de 2014 vom fi numarul unu in Romania pe piata de retail electroIT offline. Iar apoi incepem expansiunea. Nu pot oferi mai multe detalii, dar expansiune poate sa insemne foarte multe lucruri, poate sa fie in alte domenii, poate sa fie online, poate sa fie expansiune geografica. Planurile nu se termina cand devii numarul unu, ci de acolo incep”, a explicat Zara.
Flanco a inregistrat anul trecut afaceri de 137 milioane de euro, iar, potrivit datelor oferite de companie a devenit al doilea jucator pe segmentul vanzarilor offline de electroIT, dupa Altex si in fata Domo. Piata de electroIT cuprinde si retailul online, unde cel mai mare jucator este eMag, o companie care are actionariat comun cu Flanco (pe antreprenorul Iulian Stanciu) si care a avut afaceri de 165 de milioane de euro anul trecut.
Pentru acest an, conducerea companiei si-a propus sa ajunga la venituri de 157 milioane de euro, in crestere cu 15% fata de anul trecut. Buget de marketing de peste cinci milioane de euro. Un milion merge catre online Marina Zara este directorul de marketing al Flanco din aprilie anul trecut, ea avand o experienta de peste 15 ani in domeniul marketingului, dintre care 13 in cadrul McDonald's Romania. Managerul conduce o echipa de 12 angajati si un buget de marketing care in 2012 a fost de peste cinci milioane de euro. Zara nu a precizat bugetul de marketing al Flanco pentru anul acesta, insa a afirmat ca va fi mai mare decat in 2012.