Costul imprimarii 3D continua sa scada, iar companiile auto incep sa se indrepte spre aceasta tehnologie inovatoare tot mai mult. Un mare avantaj al acesteia este reducerea timpului de productie cu 25%-40%.
Acest avantaj a fost constatat de compania auto Ford, care foloseste tehnologia alaturi de alte companii precum Mattel si General Electric, scrie inquisitr.com.
Desi imprimarea 3D este disponibila de 10 ani, ea a inceput sa fie folosita abia acum in procesul fabricarii de componente de masini si alte echipamente.
Procesul tehnologic clasic necesita mai mult timp, iar o parte din materialul de productie este irosita in cursul fabricarii pieselor cu ajutorul matritelor obisnuite. Imprimarea 3D permite conceperea piesei respective pe calculator inainte ca ea sa fie facuta din diverse materiale precum plastic, metal sau alte combinatii.
Cei de la Ford au avut numai de castigat de pe urma acestei tehnologii. Diversele piese pe care compania le produce cu ajutorul imprimarii 3D sunt folosite pentru masinile de testare in prezent.
Timpul economisit in procesul productiei poate scadea chiar si cu 40%, sustin reprezentantii companiei.
Mai mult decat atat, chiar soferii isi vor putea produce singuri piesele in scurt timp in viitor, putand apela la o imprimanta 3D disponibila in orasul lor.
Costul imprimarii 3D continua sa scada, iar companiile auto incep sa se indrepte spre aceasta tehnologie inovatoare tot mai mult. Un mare avantaj al acesteia este reducerea timpului de productie cu 25%-40%.
Acest avantaj a fost constatat de compania auto Ford, care foloseste tehnologia alaturi de alte companii precum Mattel si General Electric, scrie inquisitr.com.
Desi imprimarea 3D este disponibila de 10 ani, ea a inceput sa fie folosita abia acum in procesul fabricarii de c