Ministrul spune că brandul care are ca element vizual frunza nu şi-a atins scopul, deşi a fost unul greu plătit
"La târgul de turism de la Berlin toată lumea mă întreba de Dracula"
Hotelurile din România sunt pe penultimul loc în Europa după gradul de ocupare în timpul verii şi pe ultima poziţie în clasamentul privind ponderea străinilor
Cu toate că a fost achiziţionat cu mulţi bani, brandul turistic al României nu şi-a atins scopul şi nu a devenit cunoscut în lume, pe când Dracula s-a întipărit mult mai mult în mintea străinilor, a declarat ieri, după o conferinţă, Maria Grapini, ministrul delegat pentru IMM şi Turism.
"Brandul sectorial de turism a fost achiziţionat cu nişte bani, şi nu puţini. El nu mai poate fi schimbat. Brandul nu şi-a atins scopul şi eu vă spun acum din ultimele şase luni, cât am umblat prin alte ţări. Toate întrebările care mi s-au pus au fost de ce acest brand. E un bun cumpărat, nu-l putem arunca la coş, dar cu banii pe care îi mai avem acum pe promovare să facem branduri subsectoriale", a spus Grapini, potrivit Mediafax.
Ea a afirmat că brandul turistic, care are ca element vizual frunza, nu a promovat întreg potenţialul României. "Noi suntem acum într-un studiu de evaluare. Ce oferim noi prin brandul ăla? Deşi n-a fost finalizat ca un brand, Dracula s-a întipărit în mintea străinilor mult mai mult decât un brand greu plătit", a adăugat Grapini.
Ea a arătat că brandul nu a reuşit să se impună în lume şi acest lucru se poate observa din numărul de intrări ale turiştilor străini în România şi din gradul de cunoaştere a brandului în alte ţări. "La târgul de turism de la Berlin toată lumea mă întreba de Dracula", a menţionat ministrul.
Ilie Năstase şi Gabriela Szabo au acceptat să promoveze România
Grapini a discutat cu Ilie Năstase şi cu Gabriela Szabo, care au acceptat să promove