Groupama, a patra companie din piaţa asigurărilor de viaţă, a recrutat-o pe poziţia de director IMM şi corporate pe Dana Baciu, care în ultimii 14 ani a lucrat pentru americanii de la Alico (actuala Metropolitan Life). Ea se va ocupa din această poziţie de strategia privind vânzările către clienţii companii, un segment la care firmele de asigurări au început să se uite mai atent în ultima perioadă.
„Dezvoltarea accelerată a afacerilor pe segmentele IMM şi corporate este una dintre direcţiile noastre strategice”, a declarat François Coste, director general al Groupama. Asigurătorul a avut anul trecut afaceri de 200 mil. euro, înregistrând prima creştere de la intrarea pe piaţă. Groupama şi-a adus pe piaţa locală propriul brand în 2009 printr-o fuziune între companiile Asiban şi BT Asigurări pe care le-a achiziţionat anterior.
Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 11.06.2013
Groupama, a patra companie din piaţa asigurărilor de viaţă, a recrutat-o pe poziţia de director IMM şi corporate pe Dana Baciu, care în ultimii 14 ani a lucrat pentru americanii de la Alico (actuala Metropolitan Life). Ea se va ocupa din această poziţie de strategia privind vânzările către clienţii companii, un segment la care firmele de asigurări au început să se uite mai atent în ultima perioadă.
„Dezvoltarea accelerată a afacerilor pe segmentele IMM şi corporate este una dintre direcţiile noastre strategice”, a declarat François Coste, director general al Groupama. Asigurătorul a avut anul trecut afaceri de 200 mil. euro, înregistrând prima creştere de la intrarea pe piaţă. Groupama şi-a adus pe piaţa locală propriul brand în 2009 printr-o fuziune între companiile Asiban şi BT Asigurări pe care le-a achiziţionat anterior.
Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 11.06.2013