Orange România anunţă în săptămâna care vine lansarea serviciilor de televiziune prin satelit, intrând în competiţia acerbă din piaţa de TV, dominată de furnizori precum Romtelecom şi RC&RDS.
În acest sens, operatorul de telecomunicaţii va încerca să încheie acorduri cu companii de cablu pentru vânzarea de servicii, pregătind astfel terenul pentru a putea oferi consumatorilor pachete integrate de televiziune, telefonie mobilă şi internet, notează Business Magazin. Principalele ţări vizate sunt România şi Belgia, unde compania vrea să poată lansa pachete complete fără să fie necesare achiziţii scumpe.
France Telecom-Orange va încerca să încheie acorduri cu companii de cablu pentru vânzarea de servicii, prin care va oferi utilizatorilor pachete combinând televiziune, telefonie mobilă şi internet, fiind vizate în principal România şi Belgia, a declarat şeful de strategie al grupului, Elie Girard, potrivit Mediafax.
France Telecom-Orange va încerca să încheie acorduri cu companii de cablu pentru vânzarea de servicii, prin care va oferi utilizatorilor pachete combinând televiziune, telefonie mobilă şi internet, fiind vizate în principal România şi Belgia, a declarat şeful de strategie al grupului, Elie Girard.
Grupul francez a luat ca model relaţia dintre operatorul de telefonie Verizon Wireless şi compania de cablu Comcast în SUA, care le permite acestora să-şi vândă reciproc serviciile păstrându-şi brandurile, a spus Girard, citat de Bloomberg.
France Telecom caută modalităţi de a se extinde pe segmentul tot mai atractiv al pachetelor de servicii - strategie pe care o adoptă şi rivalii din Europa - fără să facă achiziţii scumpe, a afirmat oficialul.
România şi Belgia, unde France Telecom oferă doar servicii de telefonie mobilă, sunt principalii candidaţi pentru acest tip de relaţi