Lorand Balint, un specialist cu 13 ani de experienta in publicitate si comunicare, este din luna mai managing director al agentiei de publicitate Leo Burnett & Target, parte a Leo Burnett, al doilea grup de comunicare de pe piata locala.
El o inlocuieste astfel pe Roxana Dumitru care a plecat de la conducerea agentiei in toamna anului trecut si care intre timp a fondat Designers for Kids, un magazin online pentru copii.
Balint va avea ca obiectiv dezvoltarea strategiei de crestere a agentiei si consolidarea businessului pe noi trenduri de comunicare.
Practic, managerul se va concentra pe zona de new business, pe cresterea agentiei pe noi segmente de comunicare (atat pe plan creativ, cat si strategic) si pe coordonarea departamentelor agentiei si consolidarea relatiei cu clientii actuali.
“Impreuna cu echipa, provocarea principala este sa continuam sa ne reinventam, sa raspundem noilor realitati ale pietei si nevoilor clientilor nostri” a declarat Lorand Balint.
Lorand Balint si-a inceput cariera in publicitate in anul 2000 in cadrul agentiei BBDO ca strategic planner, iar din 2002 s-a alaturat Leo Burnett. In cadrul grupului fondat de fratii Ioana si pozitia de manager regional pentru comunicare in zona Balcanilor, manager de comunicare pentru zona Europei, manager de comunicare global, manager de comunicare pentru zona Africa sub-sahariana, director de comunicare la nivel de grup pentru zona Balcanilor, manager de comunicare de brand, director de comunicare global si director pentru digital.
De-a lungul carierei, a colaborat cu clienti precum P&G si Elite si s-a implicat in proiecte internationale precum programul de voluntariat pentru ONG-ul Iko Poran din Rio de Janeiro. Pana acum, a vizitat peste 40 de tari. Citeste si:BrandTailors numeste oameni noi la conducerea departamentului de creatieDirectorul de creatie al Saat