Regia de publicitate DBV Media House solicita intrarea in procedura de insolventa, potrivi unui dosar inregistrat luni la Tribunalul Bucuresti.
Infiintata in noiembrie 2002, DBV Media House este o regie de vanzari de publicitate, axata pe televiziune si print. Regia a finalizat anul 2011 cu afaceri de 10 mil. lei si un profit net de 250.000 lei.
De asemenea, compania avea in 2011 datorii de 6 mil. lei la creante de 7 mil. lei, potrivit datelor de la Ministerul Finantelor.
Printre televiziunile si publicatiile pentru care regia vindea spatii de publicitate se numara OTV, Music Channel, Money Channel, Realitatea TV si revista Tabu.
Brindusa Vlanga (foto), fost director de vanzari la Pro TV si proprietara DBV Media House, declara recent pentru AdPlayers ca, din cauza aplicarii Ordonantei 25/2013, "vor ramane probabil, in viata, marile grupuri de media care vor monopoliza piata si isi vor impune conditiile".
Potrivit acestei Ordonante, "orice achizitionare de spatiu publicitar televizat nu poate fi facuta de un intermediar decat in numele si pe seama beneficiarului final al publicitatii televizate", iar orice oferte de pret pentru achizitionarea publicitatii televizate, prezentate de acesti intermediari, vor fi "in mod obligatoriu confirmate in prealabil in scris cu radiodifuzorul".
"In scopul obtinerii acestei confirmari, intermediarii vor prezenta radiodifuzorilor mandatele scrise acordate de beneficiarii finali ai publicitatii televizate pentru care solicita ofertele de pret", se mai spune in Ordonanta.
In urma cu doi ani, regia cerea la randul sau insolventa agentiilor de publicitate full service Imager si Best Advertising.
Regia de publicitate DBV Media House solicita intrarea in procedura de insolventa, potrivi unui dosar inregistrat luni la Tribunalul Bucuresti.
In