Romașcanii care locuiesc pe străzi ale căror denumiri s-au schimbat trebuie să-și schimbe documentele de identitate. Cei din mediul rural sau din străinătate trebuie să-și actualizeze documentele.
Primăria municipiului Roman solicită romașcanilor să își schimbe cărțile de identitate. Este vorba despre cetățenii ale căror adrese trecute în documentele de identitate nu mai corespund cu situația actuală.
“Urmare a adresei emise de Biroul Județean de Administrare a Bazelor de Date privind Evidența Persoanelor Neamț, pe fondul schimbării denumirii unor străzi și/sau renumerotării unor imobile conform H.C.L.11/2009, avem onoarea să vă invităm la sediul Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Roman, din strada Ștefan cel Mare, nr.246, în vederea solicitării schimbării cărții de identitate.
Precizăm faptul că, în conformitate cu prevederile O.G.nr.97/2005 art.19 alin.(1) lit.d și alin.(2), titularul sau reprezentantul legal al acestuia este obligat să solicite serviciului public comunitar de evidență a persoanelor eliberarea unei noi cărți de identitate, prezentând următoarele documente: cererea pentru eliberarea actului de identitate, actul de identitate, certificatul de naștere, certificatul de căsătorie – dacă este cazul, original și copie -, hotarârea de divorț – definitivă și irevocabilă, după caz, original și copie -, certificatul de deces al soțului/soției decedat/decedate – în cazul soțului supraviețuitor, original și copie -, certificatele de naștere ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani – original și copie – și documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu, original și copie”, se arată în anunțul postat pe site-ul primăriei municipiului Roman.
Dacă solicitantul nu este proprietarul imobilului, este necesară declarația scrisă a găzduitorului. Aceasta se consemnează pe cererea pentru eliberarea actului