Sursa foto: DailyBusiness.ro
DBV ÎȘI CERE INSOLVENȚA. Regia de publicitate DBV Media House solicită intrarea în procedura de insolvență, potrivit unui dosar înregistrat luni la Tribunalul București, scrie DailyBusiness.ro.
Înființată în noiembrie 2002, DBV Media House este o regie de vânzări de publicitate, axată pe televiziune și print. Regia a finalizat anul 2011 cu afaceri de 10 mil. lei și un profit net de 250.000 lei.
De asemenea, compania avea în 2011 datorii de 6 mil. lei la creanțe de 7 mil. lei, potrivit datelor de la Ministerul Finanțelor.
Printre televiziunile și publicațiile pentru care regia vindea spații de publicitate se număra OTV, Music Channel, Money Channel, Realitatea TV și revista Tabu.
Brîndușa Vlanga (foto), fost director de vânzări la Pro TV și proprietara DBV Media House, declara recent pentru AdPlayers că, din cauza aplicării Ordonanței 25/2013, “vor rămâne probabil, în viață, marile grupuri de media care vor monopoliza piața și își vor impune condițiile”.
DBV Media House își cere insolvența
SCHIMBARE DE POZIȚIE. Două secvenţe televizate ale postului de televiziune Antena 3, difuzate la mai puţin de o lună distanţă, arată o radicală schimbare de atitudine faţă de o cunoscută companie de soft, scrie Adevărul. Prima secvenţă, un material publicat pe 17 mai în buletinele de ştiri, conţinea un veritabil rechizitoriu la adresa companiei de soft, care avea numeroase contracte cu statul şi ar câştiga licitaţii în mod dubios. Nu exista niciun eveniment imediat care să justifice difuzarea materialului. Pe 10 iunie, acelaşi post Antena 3 difuzează un material aparent informativ şi nu publicitar, dar oricum pozitiv, despre serviciile cloud. În material apar însă şi două bannere ale aceleiaşi companii pe care o criticase anterior. Clipul video nu era marcat ca fiind publicitar. Reprezentanţii societăţii de s