Responsabilii Fiscului buzoian atrag atenţia operatorilor economici din judeţ că trebuie să-şi înnoiască certificatele dacă perioada de valabilitate a expirat (un an). Certificatul digital pentru semnătură electronică este necesar în cazul transmiterii online a 14 declaraţii şi documente fiscale.
Printre acestea se numără Declaraţia privind obligaţiile de plată la bugetul de stat – formular 100, Declaraţia privind impozitul pe profit – formular 101, Declaraţia privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate – formular 112 (se transmite numai online), Declaraţia privind veniturile realizate în România – formular 200, Declaraţia privind impozitul reţinut la sursă şi câştigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit – formular 205, Declaraţia informativă privind impozitul pe venit din transferul proprietăţilor imobiliare – formular 208, Cererea privind destinaţia sumei reprezentând până la 2 la sută din impozitul anual şi deducerea cheltuielilor efectuate pentru economisirea în sistem colectiv pentru domeniul locativ – formular 230, Decontul de TVA – formular 300, Decontul special de TVA – formular 301, Declaraţia recapitulativă privind livrările/achiziţiile/prestările intracomunitare, formular 390, situaţiile financiare anuale şi altele. ●
Responsabilii Fiscului buzoian atrag atenţia operatorilor economici din judeţ că trebuie să-şi înnoiască certificatele dacă perioada de valabilitate a expirat (un an). Certificatul digital pentru semnătură electronică este necesar în cazul transmiterii online a 14 declaraţii şi documente fiscale.
Printre acestea se numără Declaraţia privind obligaţiile de plată la bugetul de stat – formular 100, Declaraţia privind impozitul pe profit – formular 101, Declaraţia privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitul