Termenul de finalizare pentru "ciotul" de 6,5 km de autostrada din autostrada Bucuresti - Ploiest, tronsonul care uneste Capitala de Soseaua de Centura, a fost prelungit cu doi ani, pana in 2015, insa Compania Nationala de Autostrazi (CNADNR) a confirmat pentru HotNews.ro ca intentioneaza sa deschida circulatiei in acest an portiunea intre Soseaua de Centura si strada Popasului. Lucrurile bune se opresc, insa, aici pentru ca potrivit autoritatilor, nodul rutier de la Moara Vlasiei, un punct nevralgic si important care ar spori utilitatea autostrazii ce leaga Capitala de Ploiesti, va fi gata abia in 2015, desi o mare parte din lucrari sunt deja realizate. In prezent, pe cei 55 de kilometri ai autostrazii exista un singur nod rutier.
O alta problema o presupune descarcarea traficului de pe autostrada in strada Popasului, o zona care sufera deja din cauza blocajelor rutiere. Practic, chiar daca traficul greu va fi redirectionat pe Soseaua de Centura, o autostrada cu trei benzi pe sens se va opri intr-o intersectie cu un drum cu cate o banda pe sens.
Sursa foto: forum.peundemerg.ro
O autostrada inaugurata in vara lui 2012: neterminata, fara toate nodurile gata si fara capatul spre Bucuresti
Autostrada A3 Bucuresti - Ploiesti (55 km) a fost deschisa circulatiei in 19 iulie 2012, insa fara o componenta esentiala: portiunea dintre reteaua stradala a Bucurestiului si Centura Capitalei, locul unde momentan se dascarca traficul de pe autostrada. Din acest motiv, autostrada spre Ploiesti nu a prea fost aleasa de soferi in detrimentul DN1, iar traficul pe noul drum a fost de doar 25% (sursa) din estimarile autoritatilor. Pe langa "ciotul" lipsa, autostrada a fost deschisa fara sa fie complet finalizata si fara sa aiba toate nodurile rutiere gata.
Raspuns CNADNR - A3 Bucuresti - Moara Vlasiei (1) Foto: Hotnews Dupa inaugur