Cu o nouă gamă de produse - Spring Snacks, lanţul de restaurante de tip fast-food Springtime intră pe piaţa de gustări consumate între mese.
Lansarea Spring Snacks reprezintă intenţia companiei de a-şi extinde targetul şi de a-şi creşte cota de piaţă pe acest segment.
Noua gamă se adresează „găştilor”, grupurilor de prieteni, cu vârste cuprinse între 15 şi 25 de ani, care îşi doresc să împartă cu prietenii atât timpul liber cât şi mâncarea, spune Maissam Mrad, managing director al Springtime.
Produsele pot fi comandate în două variante diferite, de trei şi de cinci bucăţi, iar costurile sortimentelor încep de la 5 lei şi ajung până la 10 lei.
La nivel mondial, pe piaţa restaurantelor există o tendinţă de consum orientată spre snacks-uri, mai exact spre produsele consumate între mese şi care vin în mai multe variante de servire, variind numărul bucăţilor incluse într-o porţie.
Pe plan local, Springtime este primul lanţ de restaurante care adoptă această tendinţă globală şi o adaptează în funcţie de specificul pieţei locale.
“(...) Suntem siguri că Spring Snacks vor fi un real succes şi credem că piaţa locală va adopta această tendinţă în perioada imediat următoare” a completat Maissam Mrad, managing director Springtime.
Această lansare reprezintă prima etapă majoră, parte a noii strategii de dezvoltare şi relansare a brandului, pe care Springtime intenţionează să o implementeze pe parcursul anului în curs.
Primul restaurant Springtime a fost inaugurat în anul 1992 în Piaţa. În prezent, Springtime numără 24 de restaurante, fiind cel mai mare lanţ de restaurante cu capital românesc. În 2011 compania Spring Prod Com care administrează restaurantele a obţinut afaceri de 49 mil. lei (11,6 mil. euro), în scădere cu circa 10% faţă de 2008, ultimul an de boom.
Piața ro