Compania a prezentat PlayStation 4, care are un preţ mai mic decât Xbox One
Analiştii spun că Microsoft a făcut o greşeală cu preţul de 499 dolari, iar Sony a exploatat această slăbiciune şi a reuşit să vină cu un preţ aproximativ corect
Un alt atu este reprezentat de faptul că se permite revânzarea jocurilor folosite, iar produsul nu are nevoie de o conexiune permanentă la internet
Sony a prezentat PlayStation 4, prima noutate a companiei din ultimii 7 ani pe piaţa consolelor de jocuri şi divertisment, care, cu un preţ mai mic şi o orientare agresivă către consumatorii de jocuri video, rivalizează cu dispozitivul Xbox One dezvăluit recent de Microsoft.
PlayStation 4 (PS4) va avea un preţ de referinţă de 399 de dolari în Statele Unite, cu 20% mai mic faţă de Xbox One, au afirmat directorii executivi ai Sony, prezenţi pe scenă luni seară la conferinţa E3 de la Los Angeles, unde a avut loc prezentarea consolei, transmite Bloomberg.
Compania japoneză va permite utilizatorilor revânzarea nelimitată a jocurilor folosite, iar produsul nu are nevoie de o conexiune permanentă la internet, decizii care par să contrasteze cu două dintre cele mai criticate caracteristici ale Xbox One.
PS4, un element central al strategiei Sony
PS4 reprezintă un element central al strategiei Sony de a-şi revigora afacerile în domeniul electronicelor de consum. Dacă va avea succes, consola va furniza companiei resursele financiare necesare pentru restructurarea diviziei producătoare de televizoare, aflată în pierdere de nouă ani.
Analiştii consideră că Sony a câştigat un prim duel cu Microsoft, în principal datorită preţului mult mai mic.
"Microsoft a făcut o greşeală cu preţul de 499 de dolari. Preţul este cu 100 lire sau euro sau dolari prea ridicat. Sony a exploatat această slăbiciune şi a reuşit să vină cu un preţ aproximativ