Spaniolii contractaţi să reabiliteze Drumul Naţional 66 bat pasul pe loc cu lucrările. Deşi, potrivit contractului încheiat, lucrările de reparaţie trebuiau să înceapă din luna aprilie a acestui an, spaniolii au tras de timp până când Mircea Pop, directorul CNADNR, a venit în Gorj să „grăbească treaba”. Atunci, constructorul a promis că în maximum două săptămâni, lucrările vor începe în vervă. „Minunea” nu a avut loc şi deşi ne apropiem de jumătatea lunii iunie, angajaţii firmei constructoare sunt în faza defrişărilor pe marginea drumului. În tot acest timp, asocierea spaniolo – italiano-română care a obţinut contractul de reabilitarea a tronsonului Bumbeşti -Jiu- Petroşani a demarat reparaţiile. Reabilitarea a început cu… defrişarea vegetaţiei
Consorţiul româno-spaniol care a obţinut, prin licitaţie, lucrarea la DN 66 se mişcă în ritmul melcului pe şoseaua ce urmează a fi finalizată, cel puţin în acte, în maximum 18 luni. Pe tronsonul Rovinari – Târgu-Jiu nu se află nici un lucrător, în timp ce din Târgu-Jiu spre Bumbeşti, ieri, între orele 9:00 şi 13:00, doar trei angajaţi ai societăţii Comsa Sau puteau fi observaţi în timp ce tăiau câteva tufişuri. Potrivit graficului, aceştia se ocupă de defrişări pentru că vor să extindă partea carosabilă. „Taie vegetaţie, lucrătorii se află la pasajul de cale ferată unde se ocupă de defrişări. Trebuie să identifice ţevile, conductele, cablurile, pentru că ne trezim cu surpriza că vine cineva, peste câţiva ani, şi spune că are reţea pe sub şosea şi atunci trebuie să o spargem”, a declarat Ion Tudor, şeful Secţiei de Drumuri Naţionale Gorj. Ieri a avut loc descărcarea arheologică
Conform datelor oferite de reprezentantul Secţiei de Drumuri Naţionale Gorj, ieri a avut loc descărcarea arheologică la Castrul Roman. Cu alte cuvinte, un arheolog s-a deplasat în acest punct aflat pe DN 66 pentru a anula regimul de protec