Agentia de publicitate McCann Erickson Romania a fost marea castigatoare la cea de a zecea editie a Effie Awards, premii care recompenseaza eficienta campaniilor de publicitate, compania plecand cu cele mai multe premii (cinci), printre care si marele trofeu pentru campania National Consumer Promo, realizata pentru brandul Sprite.
Cu aceeasi campanie, “National Consumer Promo”, pentru brandul Sprite, compania a castigat si aurul la categoria bauturi non-alcoolice. De asemenea, McCann Erickson a mai obtinut trofee de aur pentru campaniile “ROM gives you the kick to finish what you started” (ROM), “Vodafone Brand Relaunch” (Vodafone), si un trofeu de bronz pentru “Food is fun” (Maggi Fidelicios).
In afara de McCann Erickson, cele mai multe premii au fost castigate de Leo Burnett & Target, care a obtinut patru Effie, si Graffiti BBDO cu trei premii.
In cadrul festivitatii au fost acordate 31 de trofee, dintre care un Grand Effie, 13 trofee de aur, sapte de argint si 10 de bronz.
Premiile Effie evalueaza campaniile din perspectiva rezultatelor de vanzari si a obiectivelor de comunicare atinse si depasite. Citeste si:Editia digitala a National Geographic a primit "Oscarul" lumii revistelorCastelul Bran si Vlad Tepes, intr-un serial al National Geographic, care include filmari in RomaniaNational Geographic Channel, amenintat de extremisti, din cauza unui film cu Osama Bin Laden
Astfel, au fost premiate 18 agentii de comunicare: 23 Communication Ideas, Arsenoaiei & Matasel, CAP, Cohn & Jansen JWT, DraftFCB, G2 Romania, GMP Advertising, GMP PR, Graffiti BBDO, Leo Burnett & Target, McCann Erickson Romania, Ogilvy & Mather, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis, Saatchi & Saatchi, Starcom MediaVest Group, UM Romania.
Premiantii cu aur Trofeele de aur au fost acordate in următoarele categorii: Alcoholic Beverages - Beers - campania “Only