În acea zi, un tânăr aflat la volanul mașinii sale a murit secționat de o bucată de parapet ce a pătruns prin portieră. Polițiștii au stat de vorbă cu cei doi supraviețuitori din mașină, iar aceștia au declarat că șoferul circula cu maxim 60 de kilometri la oră. Oamenilor legii le vine, însă, greu să creadă că șoferul ar fi putut pierde controlul vehiculului la o viteză atât de mică, iar impactul să fie atât de violent. Polițiștii de la Serviciul Rutier spun că nenorocirea s-a produs când șoferul a intrat într-o bordură de pe partea dreaptă, apoi autoturismul a fost proiectat pe partea stângă, în parapet. “Cercetările preliminare conduc spre o anumită cauză de producere a accidentului, vorbim despre neadaptarea vitezei la condițiile de carosabil, curbă la drepta”, a declarat inspectorul principal Marius Ghiță, purtător de cuvânt SPR Constanța. În urma impactului deosebit de puternic, Pavel Cojocaru, șoferul în vârstă de 31 de ani, a murit instantaneu, trupul său fiind străpuns de o bucată din balustrada metalică smulsă din asfalt. “Conducătorul auto a pierdut controlul direcției, a pătruns pe sensul opus de mers și a intrat în coliziune cu balustrada podului IPMC”, a declarat inspectorul principal Marius Ghiță, purtător de cuvânt SPR Constanța. Conform unor surse judiciare, tânărul era băut în momentul producerii tragediei. Polițiștii așteaptă rezultatele oficiale ale alcoolemiei, care vor fi comunicate, miercuri, de medicii Serviciului Judeţean de Medicină Legală Constanţa, cei care au efectuat necropsia cadavrului.
În acea zi, un tânăr aflat la volanul mașinii sale a murit secționat de o bucată de parapet ce a pătruns prin portieră. Polițiștii au stat de vorbă cu cei doi supraviețuitori din mașină, iar aceștia au declarat că șoferul circula cu maxim 60 de kilometri la oră. Oamenilor legii le vine, însă, greu să creadă că șoferul ar fi putut pierde controlul v