Conform tradiţiei ultimilor ani, nici licitaţiile pentru autostrada Lugoj – Deva nu au scăpat de contestaţii. Mai precis, de această dată este vorba de lotul 4. “Victoria” celor de la UMB a fost contestată de Strabag, iar CNSC a decis reluarea procedurii de atribuire.
Societatea UMB cunoscută în Banat pentru lucrările excelente făcute la lotul 1 al autostrăzii Timişoara – Lugoj este în situaţia de a rămâne fără lotul 4 din Lugoj – Deva, pe care l-a câştigat în urma unei licitaţii. Cei de la Strabag, liderii consorţiului care a depus, de asemenea, ofertă pentru lotul respectiv a contestat desemnarea câştigătorului. În concluzie a depus o cerere în acest sens la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor – CNSC, şi a avut câştig de cauză.
Aceasta în sensul că a fost decisă reluarea procedurilor de stabilire a firmei care va construi lotul de 22 de kilometri al respectivei autostrăzi parte a coridorului 4 paneuropean.
Grupul de firme SC Tehnostrade SRL-SC Spedition UMB SRL a fost declarat câştigător al contractului pentru “Proiectarea şi execuţia autostrăzii Lugoj – Deja, lotul 4″.
În urma unei rezoluţii emise pe 7 iunie CNSC a decis să anuleze raportul procedurii de atribuire a contractului şi a dispus reevaluarea ofertelor pentru acest contract, în 10 zile de la comunicarea deciziei CNSC.
Lotul 4 al autostrăzii Lugoj-Deva are o lungime de 22 km, un nod rutier, două poduri, trei viaducte şi şase pasaje peste autostradă.
Conform tradiţiei ultimilor ani, nici licitaţiile pentru autostrada Lugoj – Deva nu au scăpat de contestaţii. Mai precis, de această dată este vorba de lotul 4. “Victoria” celor de la UMB a fost contestată de Strabag, iar CNSC a decis reluarea procedurii de atribuire.
Societatea UMB cunoscută în Banat pentru lucrările excelente făcute la lotul 1 al autostrăzii Timişoara – Lugoj este în situaţ