In luna mai divertismentul a inregistrat audiente considerabile, RADAR DE MEDIA va prezinta cifrele exacte!
Conform cifrelor furnizate de Kantar Media pe primul loc in preferintele telespectatorilor din mediul urban, show-ul culinar de la Pro Tv a fost cel mai urmarit program, inregistrand o audienta media de 11 puncte de rating si o cota de piata de 22,5% (peste 1, 1 milioane de telespectatori), pe locul 2 s-a aflat emisiunea de talente prezentata de Dan Negru la Antena 1, Next Star care a fost urmarita de peste 745.000 mii de telespectatori din mediul urban, inregistrand o cota de piata de 15,1% share.
La polul opus pe locul 10 se afla productia Mireasa pentru Fiul meu de la Antena 1 care a inregistrat o audiente de 4,1 puncte de rating si o cota de piata de 14 % share. Emisiunea a fost urmarita de aproximativ 400.000 de mii de telespectatori pe minut.
In tabelul de mai jos sunt prezentate top 10 emisiuni difuzate in luna mai 2013!
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
In luna mai divertismentul a inregistrat audiente considerabile, RADAR DE MEDIA va prezinta cifrele exacte!
Conform cifrelor furnizate de Kantar Media pe primul loc in preferintele telespectatorilor din mediul urban, show-ul culinar de la Pro Tv a fost cel mai urmarit program, inregistrand o audienta media d