BRD-Groupe Societe Generale, cea de-a doua banca din Romania dupa totalul activelor, a lansat un card bancar, denumit Platinum, sub sigla Mastercard, destinat a fi un produs premium destinat clientilor de private banking sau cu venituri lunare de peste 7.000 lei.
Cardul Platinum este disponibil in trei variante: doua carduri de debit – in lei si euro – si un card de credit in lei. Cardul este emis sub sigla MasterCard. Detinatorii pot beneficia de o linie de credit (revolving sau overdraft) de pana la 25.000 euro sau 110.000 lei. Pentru cardul de credit Platinum, banca ofera o perioada de gratie de pana la 60 de zile.
In prezent, banca detine un portofoliu de peste 1.000 de clienti pe segmentul de private banking, carora le va fi adresat in principal noul produs. Referitor la acest segment, directorul comercial persoane fizice, Adrian Jantea, a precizat, cu ocazia lansarii cardului, ca BRD tinteste o dublare a numarului de clienti pe private bancking. Tot el a spus ca pragul de intrare este de 100.000 euro.
El a adugat ca pentru administrare, costurile anuale se ridica la 450 de lei, suma care acopera majoritatea serviciilor, inclusiv asigurari de calatorie, acces la saloanele VIP de pe 600 de aeroporturi si parteneriate cu diverse companii din Romania, in plus fata de parteneriatele Mastercard. Citeste si:Sorin Popa renunta la functia de membru in board-ul BRDBRD revine pe profit: scadere de 84% fata de T1 2012BRD Finance extinde perioada de gratie pentru clientii Dedeman
Totodata, cardul ofera standard si plata contactless, piata unde BRD detine 3.000 de terminale si a emis deja peste 100.000 de carduri. Oprea a explicat ca pentru utilizarea la valoarea maxima a overdraftului sau a liniei de credit, DAE se plaseaza sub 20%.
BRD-Groupe Societe Generale a lansat, in 1995, primul card de credit din Romania. In 1999, banca a lansat prima ga