BRD-Groupe Societe Generale, a doua banca de pe piata locala in functie de valoarea activelor, a lansat marti cardul Platinum, sub sigla Mastercard, destinat in principal clientilor de private banking, care va fi disponibil pentru orice client cu venituri lunare de peste 7.000 lei.
Cardul Platinum este disponibil in 3 variante: doua carduri de debit – in lei si euro – si un card de credit in lei. Cardul este emis sub sigla MasterCard. Detinatorii pot beneficia de o linie de credit (revolving sau overdraft) de pana la 25.000 euro sau 110.000 lei. Pentru cardul de credit Platinum, banca ofera o perioada de gratie de pana la 60 de zile.
BRD are in prezent un portofoliu de peste 1.000 de clienti pe segmentul de private banking si tinteste o dublare a acestora. Pragul de intrate in acest „club select” este de 100.000 euro.
Cardurile Platinum au un design special, iar pe langa functionalitatile specifice unui card bancar beneficiaza si de tehnologia contactless, care permite realizarea de plati rapide fara introducerea PIN-ului, si poate fi utilizat la toti comerciantii acceptanti din tara si strainatate care afiseaza sigla PayPass.
Potrivit bancii, BRD este lider pe piata cardurilor, cu peste 2,3 milioane de carduri si opereaza o retea de peste 1.500 de ATM-uri si 21.000 de POS-uri.
BRD a inregistrat anul trecut pierderi de 332 milioane lei (74,5 milioane euro), dupa cresterea costului riscului cu 61,6%, la 1,938 miliarde lei, din cauza deteriorarii mediului macroeconomic si a implementarii unei metodologii mai prudente de evaluare a garantiilor.
Citeste si: Bancher personal? Unde isi investesc averile romanii bogati BRD-Groupe Societe Generale, a doua banca de pe piata locala in functie de valoarea activelor, a lansat marti cardul Platinum, sub sigla Mastercard, destinat in principal clientilor de pr