BRD lansează cardul Platinum destinat segmentelor de clientelă cu venituri ridicate, informează un comunicat de presă remis redacţiei.
"Noul nostru produs premium vizează clientela de top şi oferă servicii adaptate aşteptărilor clienţilor care îşi doresc o asistenţă bancară specifică stilului lor de viaţă, cu avantaje şi facilităţi bancare, dar şi extrabancare", a declarat Elena Oprea, directorul executiv delegat al Departamentului Marketing şi Management al Produselor din cadrul BRD-Groupe Société Générale.
Cardul Platinum este disponibil în trei variante: două carduri de debit - în lei şi euro - şi un card de credit în lei.
Deţinătorii pot beneficia de o linie de credit (revolving sau overdraft) de până la 25.000 euro sau 110.000 lei.
F. A. BRD lansează cardul Platinum destinat segmentelor de clientelă cu venituri ridicate, informează un comunicat de presă remis redacţiei.
"Noul nostru produs premium vizează clientela de top şi oferă servicii adaptate aşteptărilor clienţilor care îşi doresc o asistenţă bancară specifică stilului lor de viaţă, cu avantaje şi facilităţi bancare, dar şi extrabancare", a declarat Elena Oprea, directorul executiv delegat al Departamentului Marketing şi Management al Produselor din cadrul BRD-Groupe Société Générale.
Cardul Platinum este disponibil în trei variante: două carduri de debit - în lei şi euro - şi un card de credit în lei.
Deţinătorii pot beneficia de o linie de credit (revolving sau overdraft) de până la 25.000 euro sau 110.000 lei.
F. A.