Radu Florescu, Uniunea Agentiilor de Publicitate: “Haos pur si simplu pe piata de reclama TV”; Stirile TV le provoaca din ce in ce mai multe cosmaruri copiilor. Acestea sunt doua dintre titlurile Revistei presei despre presa din 12 iunie.
Hotnews: Radu Florescu, Uniunea Agentiilor de Publicitate: “Haos pur si simplu pe piata de reclama TV”. Presedintele Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), Radu Florescu, a declarat, intr-un interviu pentru Hotnews, ca dupa doua luni de cand Executivul a adoptat ordonanta de modificare a Legii Audiovizualului, ce rescrie regulile pentru piata locala de publicitate TV, in industrie este haos. “Sunt agentii care lucreaza pe ordonanta, altele nu, altele sunt la mijloc, iar unele nici dupa doua luni nu stiu ce sa faca”, a afirmat Radu Florescu.
Dailybusiness: Medic: Stirile TV le provoaca din ce in ce mai multe cosmaruri copiilor. Copiii si adolescentii sunt deosebit de vulnerabili la mesajele transmise prin intermediul televiziunii, care influenteaza perceptiile si comportamentele lor, a declarat medicul psihiatru Carmen Trutescu de la Spitalul de Psihiatrie ”Al. Obregia”. ”Mesajele emotionale transmise in cadrul acestor programe, dificil de filtrat si conceptualizat pentru cei mici, se coreleaza cu modificari ale ritmului cardiac si ale frecventei respiratorii, in timp ce activitatea electrica a creierului inregistrata la nivelului scalpului pe parcursul vizionarii este similara celei inregistrate in timpul somnului sau in conditii de hipnoza”, a spus medicul.
Mediafax: Apple va lansa iTunes Radio, un serviciu muzical online. Compania Apple a anunţat că va lansa un serviciu online care permite utilizatorilor să asculte muzică fără să o descarce, denumit iTunes Radio, care va concura cu servicii deja existente, precum Pandora şi Spotify. “iTunes Radio este o soluţie incredibilă pentru a asculta postur