Segmentul produselor lactate bio inregistreaza o crestere de 10% de la an la an, in conditiile in care obiceiurile de consum ale romanilor pun pret din ce in ce mai mult pe calitatea produselor alimentare si pe originea materiilor prime, estimeaza reprezentantii producatorului de lactate Olympus.
Olympus Dairy Industry se asteapta ca in acest an sa treaca pe profit, la doi ani dupa deschiderea fabricii de la Halchiu, Brasov.
De asemenea, pentru acest an, compania vizeaza afaceri de 55 milioane de euro, in crestere cu 20% fata de anul trecut.
Compania s-a lansat, marti, pe segmentul de iaurturi bio. Produs la fabrica de la Halchiu, judetul Brasov, Olympus Bio are in compozitie lapte care provine 100% din agriculturi bio locale, de la animale hranite si crescute in ferme bio. Produs se vinde in doua variante – cu 0% sau 3,5% grasime.
Directorul general al Olympus Romania, Ilias Pliatsikas, a spus ca iaurturile bio sunt cu 30-40% mai scumpe decat cele conventionale. Noul produs va fi comercializat doar pe piata interna.
“Lansarea Olympus Bio urmeaza tendintele inregistrate in obiceiul de consum al romanilor, care pun pret din ce in ce mai mult pe calitatea produselor alimentare si pe originea materiilor prime. La nivel de piata a produselor bio in Romania, estimam o crestere in volum a acesteia de 10% de la an la an”, a declarat Ilias Pliatsikas.
Grupul Olympus, prezent in Romania din 1999, are sediul in Trikala, Grecia, si opereaza in 34 de state, inclusiv pe piete precum SUA, Germania si Italia. Olympus detine cinci fabrici, in Grecia, Bulgaria si Romania, care produc lactate si sucuri naturale.
In perioada 1999-2013, investitia totala a grupului Olympus in Romania se ridica la 70 de milioane de euro.
Pe piata lactatelor din Romania sunt prezente cateva iaurturi bio, dar su