Gorjenii și-au învățat drepturile și reclamă la OPC Gorj neregulile sesizate la cumpărarea unor produse sau prestarea de servicii. Luna trecută, la Protecția Consumatorilor au ajuns 18 sesizări din partea consumatorilor, fiind soluționate 16 petiții care sesizau aspecte din activitatea operatorilor economici sau reclamau produse cu deficiențe sau servicii prestate necorespunzător. Aspectele reclamate au privit telefoane mobile defecte în cadrul termenului de garanție, nerespectarea rezervărilor de călătorie prin intermediul telefonului, articole de încălțăminte, uși metalice, contracte de telefonie mobilă, nerespectarea obligațiilor asumate prin contractul de prestare servicii, contract de credit bancar, produse IT sau articole de mobilier.
Urmare a cercetării reclamațiilor, au fost dispuse măsuri de înlocuire a produselor în valoare de 803 lei, precum și reparații fără costuri pentru produsele constatate cu deficiențe.
Gorjenii și-au învățat drepturile și reclamă la OPC Gorj neregulile sesizate la cumpărarea unor produse sau prestarea de servicii. Luna trecută, la Protecția Consumatorilor au ajuns 18 sesizări din partea consumatorilor, fiind soluționate 16 petiții care sesizau aspecte din activitatea operatorilor economici sau reclamau produse cu deficiențe sau servicii prestate necorespunzător. Aspectele reclamate au privit telefoane mobile defecte în cadrul termenului de garanție, nerespectarea rezervărilor de călătorie prin intermediul telefonului, articole de încălțăminte, uși metalice, contracte de telefonie mobilă, nerespectarea obligațiilor asumate prin contractul de prestare servicii, contract de credit bancar, produse IT sau articole de mobilier.
Urmare a cercetării reclamațiilor, au fost dispuse măsuri de înlocuire a produselor în valoare de 803 lei, precum și reparații fără costuri pentru produsele constatate cu deficiențe.