Proiectul european “Creșterea consumului de fructe și legume proaspete în rândul grupurilor vulnerabile”, dezvoltat și implementat în România de către PRAIS Corporate Communications, sub sloganul “Mai mult gust, mai multă savoare”, a împlinit un an de la lansare.
Datorită rezultatelor obținute la evaluarea rezultatelor la un an de implementare, proiectul va continua și în 2014. Pe parcursul proiectului, în orașele Roman și Medgidia, peste 680 de beneficiari, din trei categorii sociale – copii, persoane vârstnice și femei însărcinate -, au fost angrenați în 200 de intervenții directe în cadrul cărora au fost distribuite 5,6 tone de fructe și 2,5 tone de legume.
Proiectul este o inițiativă a Direcției Generale de Sănătate și Consumatori din cadrul Comisiei Europene – DG Sanco – și are ca obiectiv promovarea și încurajarea consumului de fructe și legume proaspete în rândul categoriilor defavorizate și care se desfășoară în trei țări: Slovacia, Bulgaria și România.
În țara noastră, echipa PRAIS a angrenat în campanie 20 de parteneri locali: organizații non-guvernamentale și autorități locale din cele două orașe. Partenerii din Roman sunt: Primăria Municipiului Roman, Complexul de Servicii pentru Persoanele Adulte cu Handicap, Școala Gimnazială “Al. I. Cuza”, Școala Gimnazială “Mihai Eminescu”, Școala Gimnazială “Vasile Alecsandri”, Centrul Școlar de Educație Incluzivă, Uniunea Pensionarilor Roman, Asociația “Roman 2000″ și Spitalul Municipal de Urgență Roman.
423 de persoane beneficiază de activitățile proiectului în Roman, dintre care: 343 de copii, 20 de femei însărcinate și 60 de persoane vârstnice.
Proiectul european “Creșterea consumului de fructe și legume proaspete în rândul grupurilor vulnerabile”, dezvoltat și implementat în România de către PRAIS Corporate Communications, sub sloganul “Mai mult gust, mai multă savoar