Lucrările de refacere a DN 66, pe tronsonul Rovinari – Bumbeşti, nu au început, deşi au trecut aproape 7 luni de la adjudecarea licitaţiei de către un consorţiu de firme. Licitaţia a fost câştigată în decembrie 2012 de firma spaniolă Comsa Sau, pentru suma de 118 milioane RON, termenul de execuţie fiind de 18 luni. Din 25 martie 2013, autorităţile judeţene au anunţat aproape săptămânal începerea lucrărilor, fie prin gura preşedintelui CJ Gorj Ion Călinoiu, fie a prefectului Claudiu Teodorescu sau a şefului de la Drumuri Naţionale, Ion Tudor. Călinoiu vorbea în martie chiar de un avans de 20 de milioane de lei acordat constructorului, care se lasă aşteptat. Cazul este îngrijorător pentru că licitaţia pentru amenajarea acestui drum a mai fost câştigată în 2007 de o firmă maghiară, care a luat avansul şi nu a mai apărut cu anii, timp în care suprafaţa gropilor a ajuns să o depăşească pe cea a asfaltului.
Autorităţile judeţene şi-au făcut un obicei îngrijorător în ultima vreme. În fiecare luni anunţă cu surle şi trâmbiţe începerea reabilitării celui mai prost drum din România, Rovinari – Bumbeşti Jiu. Marţea află din presă că lucrările nu au început, miercurea sună pe la ministere, joia primesc promisiuni, iar vinerea aşteaptă liniştiţi ziua de luni, când încep lucrările. În teren, adică pe drum, nu se întâmplă nimic, deşi au trecut 7 din cele 18 luni pe care le are la dispoziţie constructorul pentru realizarea lucrării.
Nu mai departe de lunea trecută, Călinoiu a anunţat din nou începerea lucrărilor. „Am înţeles că deja au venit utilajele pe DN66, l-am întrebat în videoconferinţă pe directorul de la SND dacă încep şi mi-a spus că da şi la Sadu au ajuns câteva utilaje”, a declarat Ion Călinoiu preşedintele Consiliului Judeţean Gorj.
Afirmaţia a fost susţinută de primarul din Bumbeşti Jiu, Constantin Bobaru, care spune că a văzut angajaţii constructoru