Producatorul tigarilor Marlboro, Altria Group Inc., se lanseaza pe piata tigarilor electronice, observand ca din ce in ce mai multa lume se departeaza de cele traditionale.
Compania a anuntat ca va lansa pe piata americana, in august, tigarile electronice MarkTen.
La fel s-a intamplat si cu Lorillard Tobacco Company, care a achizitionat compania de tigari electronice Blu eCigs cu 135 de milioane de dolari, in 2012.
In SUA, daca in 1975, anul in care producatorii de tigari prosperau, o persoana cumpara 145 de pachete de tigari pe an, in 2011 "norma" ajunsese la 48,5 de pachete pe cap de om, gratie in primul rand campaniilor de constientizare a pericolelor reprezentate de fumat.
"Industria este in declin, ca oamenii vor sa admita sau nu", explica Jack Russo, analist si expert in industria tutunului. Tigarile electronice ofera companiilor producatoare de tigari rara oportunitate de a veni cu noi produse si, poate, sa para baietii buni, mai explica acesta, conform Medical Daily.
In SUA, tigarile electronice sunt interzise in spatiile inchise, in trei state. Se estimeaza ca in 10 ani, tigarile electronice vor acapara piata.
Producatorul tigarilor Marlboro, Altria Group Inc., se lanseaza pe piata tigarilor electronice, observand ca din ce in ce mai multa lume se departeaza de cele traditionale.
Compania a anuntat ca va lansa pe piata americana, in august, tigarile electronice MarkTen.
La fel s-a intamplat si cu Lorillard Tobacco Company, care a achizitionat compania de tigari electronice Blu eCigs cu 135 de milioane de dolari, in 2012.
In SUA, daca in 1975, anul in care producatorii de tigari prosperau, o persoana cumpara 145 de pachete de tigari pe an, in 2011 "norma" ajunsese la 48,5 de pachete pe cap de om, gratie in primul rand campaniilor de constientizare