Opel Insignia, urmasul modelului de clasa medie Vectra lansat in decembrie 2008 in Romania, primeste anul acesta un facelift, noi motorizari si un nou sistem infotainment.
Noul Opel Insignia iese in evidenta si din perspectiva sistemului de propulsie si a sasiului. Inginerii Opel au realizat o multime de imbunatatiri ale sasiului, inclusiv ale amortizoarelor, stabilizatoarelor si sistemului de directie, rezultatul fiind scaderea nivelului de zgomot si vibratii si un confort si mai mare.
Insignia facelift ofera posibilitatea alegerii intre trei alternative de propulsie, pe benzina, diesel si GPL (gaz petrolier lichefiat), cu puteri intre 110 cp si 325 cp.
Cele mai impresionante motoare pe benzina sunt cele doua unitati de propulsie turbo cu injectie directa: motorul 2.0 SIDI Turbo cu o putere de 250 cp si unitatea 1.6 SIDI Turbo de noua generatie, cu o putere de 170 cp. Acestea pot fi combinate cu o transmisie manuala cu sase trepte de viteza si cu un sistem Start/Stop sau o transmisie automata noua cu sase trepte de viteza, cu frecare redusa. Pe langa versiunea cu tractiune pe puntea fata, unitatea SIDI Turbo de 2,0 litri este disponibila si pentru versiunea cu tractiune integrala.
Citeste si:Anul 2012 aduce peste 160 de modele noi de masiniTest Drive Wall-Street: Opel Insignia 4x4Ce modele de masini vor fi lansate in 2011
Noua generatie a sistemului infotainment a modelului Insignia poate fi controlata prin intermediul unui ecran color de 8 inch, cu actionare tactila. De la ecranul de pornire soferul poate accesa toate functiile si submeniurile, cum ar fi posturile radio, titlurile melodiilor, conexiunea smartphone sau navigatiei cu harta 3D, prin intermediul butoanului central sau al ecranului tactil, prin comanda vocala sau cu ajutorul touchpad-ului complet nout. Iar sistemul infotainment poate fi personalizat, putand fi memorate pana