Starea generală de agitaţie creată de lansarea trailerului următorului film din seria „The Hobbit” a fost cât se poate de benefică pentru turim în Noua Zeelandă, locul în care a fost filmate cele mai multe imagini din următoarea parte a trilogiei. Aproximativ jumătate de milion de oameni care au vizitat ţara insulară din Oceanul Pacific au avut ca motiv principal dorinţa de a vedea scenele care apar în film.
Tot mai mulţi turişti iau cu asalt Noua Zeelandă, atraşi fiind de hobbiţii, elfii şi dragonii care fac deliciul publicului larg în cel de-al doilea film al trilogiei „The Hobbit”, scrie Associated Press (AP).
Agenţia guvernamentală de turism a Noii Zeelande, Tourism New Zeeland, a arătat că numărul total de turişti care au păşit pe ţara insulară din Oceanul Pacific a crescut cu 10% din luna ianuarie până în aprilie comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Un sondaj efectuat în rândul vizitatorilor ţării a indicat că un procent de 8,5% au ales Noua Zeelandă ca destinaţie turistică pentru simplul motiv că filmul lor preferat, „The Hobbit“, a fost filmat în mare parte în această zonă. Mai mult, 13% din respondenţi au dezvăluit că au ales o ofertă în care li se facilita accesul pe unul dintre platourile de filmare ale filmului.
Valul de turişti a fost cu atât mai cuprinzător cu cât Warner Bros. a lansat recent trailerul-teaser al următorului film din serie denumit „The Hobbit: The Desolation of Smaug”, care va avea premiera mondială abia pe 13 decembrie în Los Angeles, Statele Unite ale Americii (SUA).
Trilogia este realizată de către regizorul Peter Jackson, originar din Noua Zeelandă. Primul film din serie, „Hobbitul: o călătorie neaşteptată”, a fost lansat în luna decembrie a anului trecut fiind foarte apreciat de critici şi de fanii seriei, fapt care l-a transformat într-unul dintre cele mai populare filme. Totodată, filmul a