BRD îşi completează oferta de carduri cu un nou produs: Platinum, destinat segmentelor de clientelă cu venituri ridicate. "Noul nostru produs premium vizează clientela de top şi oferă servicii adaptate aşteptărilor clienţilor care îşi doresc o asistenţă bancară specifică stilului lor de viaţă, cu avantaje şi facilităţi bancare, dar şi extrabancare", a declarat Elena Oprea, directorul executiv delegat al Departamentului Marketing şi Management al Produselor din cadrul BRD. Cardul Platinum este disponibil în 3 variante: două carduri de debit - în lei şi euro - şi un card de credit în lei. Cardul este emis sub sigla MasterCard.
Deţinătorii pot beneficia de o linie de credit (revolving sau overdraft) de până la 25.000 euro sau 110.000 lei. Pentru cardul de credit Platinum, banca oferă o perioadă de graţie de până la 60 de zile.
BRD pune la dispoziţia posesorilor de carduri Platinum un info line dedicat, disponibil 24 de ore din 24. De asemenea, aceştia beneficiază de Programul Priority Pass - acces privilegiat în peste 600 de saloane VIP în aeroporturi din întreaga lume. Nu în ultimul rând, trebuie menţionate asigurările incluse: de călătorie cu servicii concierge pe tot parcursul călătoriei în străinătate (servicii oferite de un asistent personal care rezervă, de exemplu, biletele de avion, camera de la hotel, maşina cu şofer, masa de la restaurant sau terenul de golf) pe tot parcursul călătoriei în străinătate. Suplimentar, clienţii pot beneficia şi de pachetul de asigurări opţionale: asigurarea jucătorului de golf şi garanţia extinsă a bunurilor electrocasnice, asigurarea Confort pentru protecţie în cazul operaţiunilor frauduloase efectuate cu cardul pierdut/furat, furtului de numerar cu agresiune, pierderii/furtului cheilor/documentelor, precum şi asigurări de viaţă, în cazul în care optează pentru liniile de credit.
Utilizând cardul Platinum pen