Orange, cel mai mare jucător de pe piaţa de telefonie mobilă, intră astăzi oficial şi pe piaţa de televiziune prin satelit, cu obiectivul de a transforma acest serviciu într-unul mass-market, care să atragă clienţi de la rivali precum RCS& RDS, Romtelecom sau UPC, a declarat Jean François Fallacher, CEO al companiei.
„Nu ne uităm doar la clienţii cu venituri mari, serviciul este unul cu acoperire naţională, ţintim toate categoriile de clienţi, este un serviciu mass-market“, a spus Fallacher.
El a precizat că două motive cheie care au stat la baza deciziei Orange sunt consumul „cu adevărat foarte mare“ de servicii TV din România şi numărul mare de televizoare HD vândute în ultimii doi ani.
Abonamentele TV ale Orange au preţuri între 5 şi 12 euro pe lună, cel mai scump pachet având şi cel mai mare număr de posturi TV în format HD de pe piaţă (37).
Prima ţintă pentru echipele de vânzări ale Orange o reprezintă cei peste patru milioane de abonaţi la serviciile de telefonie mobilă ai companiei, chiar dacă operatorul vrea să ia clienţi şi de la competiţie.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tiparită a Ziarului Financiar din data de 12.06.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.
Orange, cel mai mare jucător de pe piaţa de telefonie mobilă, intră a