Cifra de afaceri a producătorului german de baterii de lux pentru baie şi bucătărie, Kludi România, s-a majorat cu 35% în primul trimestru al acestui an, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Astfel, compania a realizat vânzări de peste 1,93 milioane de lei în primele trei luni ale anului, faţă de 1,43 milioane de lei înregistrate în primul trimestru al anului trecut.
"Primul trimestru a fost unul foarte activ pentru noi, în pofida trendului de pe piaţa locală a bateriilor sanitare, care este marcată în continuare de recesiune. Ne bucurăm că reuşim să creştem constant şi susţinut pe toate liniile de produse şi suntem încrezători că vom menţine această tendinţă până la finalul anului. O influenţă pozitivă asupra creşterii cifrei de afaceri a companiei o au şi proiectele B2B, pe care le dezvoltăm împreună cu partenerii noştri. În acest moment, suntem implicaţi în mai multe proiecte, de care suntem foarte mândri: spitalul Mavromati din Botoşani, cartierul rezidenţial Exclusive Residence din Iaşi, echiparea fabricii Bosch de pe platforma Jucu-Cluj, hotelurile Scandinavia şi Scapino din Mamaia, complexurile rezidenţiale Asesoft din Ploieşti, Astra din Bragadiru şi Urban Spaces din Dogarilor-Bucureşti", a declarat Florin Barabaş, Managing Director Kludi România.
Acesta a explicat că având în vedere contextul economic încă dificil, consumatorul este deopotrivă interesat de promoţii, dar şi de produse bune, din punct de vedere calitativ, care să-i asigure beneficii pe termen mediu şi lung".
Conform unui studiu intern realizat de compania Kludi România, consumatorul român este interesat de preţ, dar începe să pună tot mai mult accent pe calitatea şi design-ul produsului pe care îl achiziţionează. În prezent, reţeaua de distribuţie a produselor Kludi România numără 325 de unităţi de vânzare.
Cifra de afaceri a producătorului german de baterii