Cel mai mare grup media de business din lume este de astăzi oficial în România, prin Revista Română de Consultanță.
Pentru prima oară în presa românească, un titlu The Economist va apărea în limba română. Este vorba despre Intelligent Life, cel mai bine vândut și cel mai citit magazin de business și life-style la nivel mondial.
Lion House a preluat licența Intelligent Life pentru doi ani, primul număr în limba română al revistei care vinde 177.000 exemplare în fiecare lună va apărea în septembrie anul acesta. Publicația, câștigătoare de 4 ori în ultimii 5 ani a titlului de cea mai bună revistă de business life-style, va fi tipărită în condiții premium și va fi distribuită la nivel național prin cei mai importanți distribuitori de presă din țară.
Liderii pieței mondiale de luxury investesc aproximativ 1,12 milioane de EUR lunar în campanii publicitare și proiecte speciale pentru cele 14 ediții naționale ale Intelligent Life din care, începând de acum, face parte și România.
Prin Lion House, România își face loc, începând chiar de astăzi, în elita industriei media centrate pe business, formula prin care The Economist onorează acest parteneriat fiind “The Economist under exclusive licence Revista Româna de Consultanță”, care alături de logo-ul Intelligent Life va aparea pe coperțile tururor celor 12 numere în doi ani de contract.
Cel mai mare grup media de business din lume este de astăzi oficial în România, prin Revista Română de Consultanță.
Pentru prima oară în presa românească, un titlu The Economist va apărea în limba română. Este vorba despre Intelligent Life, cel mai bine vândut și cel mai citit magazin de business și life-style la nivel mondial.
Lion House a preluat licența Intelligent Life pentru doi ani, primul număr în limba română al revistei care vinde 177.000 exemplare în fiecare lună va apărea în septembrie anul ace