Retailerul german Lidl va deschide joi un magazin in Valea Cascadelor din cartierul Militari, gard in gard cu un magazin in constructie al companiei din aceeasi tara, Kaufland.
"Ofensiva" acestor retaileri germani in Vestul extrem al Capitalei are loc dupa multi ani in care s-au instalat in zona retaileri francezi precum Carrefour si Auchan.
Concurenta nu pare sa ii deranjeze insa pe nou-venitii in zona. Reprezentantii Lidl spun ca oferta lor, care include pana la 80% de produse marca proprie, ii diferentiaza de restul competitorilor.
Un alt diferentiator ar fi programul saptamanilor tematice, prin intermediul caruia in magazinele Lidl din Spania, de exemplu, a fost derulata campania "saptamana romaneasca" , fiind vandute astfel produse realizate pe plan local.
In ciuda apropierii de alti retaileri in zona, printre care si Mega Image, reprezentantii Lidl spun ca este loc pentru toata lumea in Bucuresti.
De altfel, zona Valea Cascadelor ar fi fost aleasa pentru ca este una aflata in dezvoltare, in care era necesara deschiderea de noi magazine.
Magazinul din Valea Cascadelor este al 159-lea din reteaua Lidl din Romania, care va ajunge saptamana viitoare la 160 de unitati, prin inaugurarea unui nou magazin, la Targu Mures.
Pentru magazinele din Bucuresti, Lidl angajeaza intre 25-30 de persoane/unitate, avand in prezent peste 300 de angajati in Capitala. Salariile oferite de Lidl pentru angajatii din magazine sunt printre cele mai mari din retail, de peste 1.000 de lei, avand in vedere ca, printre altele, acestia sunt "multitascking", au mentionat reprezentantii companiei.
Mai exact, un casier nu face doar munca de casier, iar cand sunt mai multi clienti in magazin, un lucrator comercial de pe raion deschide o casa noua. De altfel, fiecare angajat al companiei trece printr-o perioa