Anghel: Organizaţiile publice de mâine vor trebui să se comporte destul de diferit faţă de prezent, adaptându-se la schimbare, creând prototipuri şi evoluând astfel încât să răspundă nevoilor societăţii pe măsură ce acestea cresc
"O provocare majoră este descoperirea de noi căi pentru a derula colaborări strategice şi parteneriate cu alte sectoare ale societăţii"
Autorităţile publice vor trebui să devină mai agile şi să asigure servicii mai bune cu mai puţine resurse, arată un raport PwC. Organizaţiile din sectorul public din toată lumea se află în faţa unei mari provocări, aceea cum să facă mai mult cu mai puţine resurse. Noua normalitate impune Guvernelor şi organizaţiilor guvernamentale să furnizeze servicii accesibile într-un context de tăieri bugetare destinate reducerii deficitului.
Raportul PwC, The Future of Government (Viitorul Guvernării), se uită la transformările din ultimii şase ani, o perioadă în care Guvernele s-au străduit să ţină pasul cu aşteptările în continuă schimbare ale cetăţenilor şi cu progresul rapid în domeniul tehnologiei pe fundalul unei reduceri a fondurilor destinate serviciilor publice. "Organizaţiile publice de mâine vor trebui să se comporte destul de diferit faţă de prezent: adaptându-se la schimbare precum un organism viu, creând prototipuri şi evoluând astfel încât să răspundă nevoilor societăţii pe măsură ce acestea cresc", a declarat Daniel Anghel, Partener, Consultanţă Fiscală, liderul echipei de Servicii pentru Sectorul Public, PwC România. "O provocare majoră este descoperirea de noi căi pentru a derula colaborări strategice şi parteneriate cu alte sectoare ale societăţii", a spus Daniel Anghel.
Organizaţiile trebuie să se privească prin trei lentile diferite
Pentru a se materializa această viziune organizaţiile trebuie să se privească prin trei lentile diferite care să le ghi