Social media este singurul mediu in care nu este nevoie sa cheltuiesti mai mult decat concurentii pentru a fi mai vizibil, susțin specialistii The Bridge GolinHarris Bucuresti.
In acest sens, echipa The Bridge a dezvaluit cateva dintre tacticile de comunicare online cu care lucreaza zi de zi, in gestionarea a peste 20 de conturi de Facebook ale unor mari branduri din Romania, din domenii ca FMCG, retail, auto, telecom, healthcare, financiar.
1. Urmareste constant Twitter si Facebook, in special influencer-ii si oamenii din zona de interes pentru brandul tau. Obisnuieste-te ca la fiecare final de zi sa tragi concluzii despre subiectul zilei pentru fiecare canal in parte; urmareste cum a actionat concurenta, pe cine a implicat in campanii. Astfel, vei avea constant o imagine foarte clara a ceea ce ai de facut si directia in care trebuie sa iti cresti brandul.
2. Lanseaza o invitatie pentru un hangout Google cu lideri de opinie, jurnalisti, bloggeri, in locul unei conferinte de presa. Deja asistam la suprapunerea foarte multor evenimente, iar liderii de opinie prezenti online vor aprecia mai mult o astfel de abordare.
3. Asuma-ti rolul de educare a pietei. Preia tu fraiele industriei tale si transmite catre consumatorii tai si catre piata informatii care vor ajuta la cresterea industriei, si implicit a brandului tau. Tine webinare pe canalele unde stii ca fanii tai vor reactiona pozitiv si vor interactiona cu tine.
4. Lanseaza un e-book in care sa povestesti cu studii de caz ce anume ai invatat tu ca brand din utilizarea Social Media, ce functioneaza pentru fanii tai si cum ai reusit sa ii tii aproape. Nu te astepta sa primesti doar felicitari, si criticile sunt constructive, dar cu siguranta vei fi privit drept un brand inovator in Social Media, care a dorit sa prezinte public informatii care ii pot