Modelul, care va avea premiera mondială la expoziţia auto de la Frankfurt din această toamnă, are un nou design, sisteme de infotainment cu touchpad și noi propulsoare.
Conform oficialilor Opel, noul Insigniaare un interior mai atrăgător şi un exterior mai stilizat, aprofundând filosofia de design a mărcii Opel „măiestria sculpturală întâlneşte precizia germană”. Noile motoare puternice şi extrem de eficiente cu injecţie directă, precum cele două unităţi de propulsie Turbo pe benzină de generaţie nouă şi cea Turbo diesel cu emisii de CO2 de 99 g şi extind portofoliul. Aceste emisii scăzute plasează noul propulsor de 2 litri Turbo diesel în clasa A+ de energie. Ambele variante (120 CP şi 140 CP) consumă, fie în caroserie cu cinci, fie în cea cu patru uşi cu transmisie manuală cu șase trepte şi sistem Start/Stop doar 3.7 litri de combustibil la 100 km în ciclu combinat (Sports Tourer: 3.9 litri/100 km). Opel susține că Insignia 2.0 CDTI va fi cel mai eficient model din punct de vedere al consumului de combustibil din clasa lui.
În timpul îmbunătăţirii postului de conducere, indinerii au pus accent pe trei criterii: utilizare simplă şi intuitivă, personalizarea ofertei de infotainment şi, desigur, confortul şi siguranţa şoferului şi ale pasagerilor. Consola centrală conferă o senzaţie complet nouă de subtilitate şi rafinament, fiind şi centrul unei mulţimi de funcţii şi tehnologii de ultimă oră. Panoul de comandă cu lac negru şi accente cromate a fost mult simplificat. Acesta are acum doar câteva butoane, astfel încât acţionarea sistemului infotainment şi, de exemplu, a sistemului de climatizare, este rapidă şi intuitivă. Noua generaţie a sistemului infotainment a modelului Insignia poate fi controlată prin intermediul unui ecran color de 8 inch, cu acţionare tactilă.
Touchpad-ul este ergonomic integrat în consola centrală şi oferă un mod complet