Cifra de afaceri a producătorului german de baterii de lux pentru baie și bucătărie, KLUDI România, s-a majorat cu 35% în primul trimestru al acestui an, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Astfel, compania a realizat vânzări de peste 1,93 milioane de lei în primele trei luni ale anului, față de 1,43 milioane de lei înregistrate în primul trimestru al anului trecut.
Principalii piloni care au condus la depășirea rezultatelor estimate pentru acest an au fost: creșterea cererii peste media trimestrială pentru noile colecții din gama Smart Luxury, campaniile promoționale, dar și proiectele noi B2B, dezvoltate de KLUDI România. Noile game de produse - KLUDI BALANCE și KLUDI FIZZ - au cunoscut un succes impresionant pe piața din România, datorită îmbinării foarte bune dintre design, funcționalitate, tehnologie și prețuri accesibile.
„Primul trimestru a fost unul foarte activ pentru noi, în pofida trendului de pe piața locală a bateriilor sanitare, care este marcată în continuare de recesiune. Ne bucurăm că reușim să creștem constant și susținut pe toate liniile de produse și suntem încrezători că vom menține această tendință până la finalul anului. O influență pozitivă asupra creșterii cifrei de afaceri a companiei o au și proiectele B2B, pe care le dezvoltăm împreună cu partenerii noștri. În acest moment, suntem implicați în mai multe proiecte, de care suntem foarte mândri: spitalul Mavromati din Botoșani, cartierul rezidențial Exclusive Residence din Iași, echiparea fabricii Bosch de pe platforma Jucu-Cluj, hotelurile Scandinavia și Scapino din Mamaia, complexurile rezidențiale Asesoft din Ploiești, Astra din Bragadiru și Urban Spaces din Dogarilor-București.”, a declarat Florin Barabaş, Managing Director KLUDI România.
Compania a lansat la începutul anului 2013 promoțiile 3 în 1 pentru seria KLUDI LOGO NEO - un pachet complet