Karl Lagerfeld, designerul principal al casei Chanel, a declarat într-un mesaj video, inclus într-o campanie publicitară, că noua sa linie de ochelari de soare echilibrează şi camuflează "feţele urâte".
Designerul german, celebru şi pentru faptul că poartă tot timpul ochelari de soare cu lentile întunecate, speră să ofere clienţilor aceeaşi experienţă pe care el o trăieşte în fiecare zi, cu noua sa linie de ochelari cu rame speciale, potrivit contactmusic.com.
Karl Lagerfel afirmă că aceşti ochelari au potenţialul de a-i face chiar şi pe oamenii mai puţin norocoşi din punct de vedere fizic să arate atrăgători.
Karl Lagerfeld a făcut aceste declaraţii într-un mesaj video care face parte din campania publicitară pentru noua sa linie de ochelari de soare. În această campanie apar modelul olandez Saskia de Brauw şi modelul spaniol Jon Kortajarena.
Înregistrarea video îl arată pe Lagerfeld în spatele unei camere de filmat în timp ce le vorbeşte celor două modele despre beneficiile ochelarilor de soare.
"Echilibrează feţele urâte şi le face pe cele frumoase să arate şi mai frumoase", declară renumitul designer.
Ochelarii Lagerfeld vor ajunge în curând în magazine şi vor fi comercializaţi cu preţul de 125 de lire sterline.
Creatorul german este renumit pentru opiniile tranşante pe care le are în diverse domenii şi pentru declaraţiile extrem de critice pe care le-a făcut de-a lungul timpului la adresa unor celebrităţi. Astfel, la începutul lunii februarie, celebrul designer a criticat noua coafură adoptată de Michelle Obama, declarând că aceasta nu i se potriveşte deloc primei doamne a Statelor Unite şi o face să semene cu o "prezentatoare de ştiri".
În august 2012, Karl Lagerfeld a spus că Pippa Middleton, sora ducesei Catherine, ar trebui să-şi arate doar spatele şi să-şi acopere chipul atunci când iese în public.