În viitor, important nu va mai fi dispozitivul pe care furnizezi conţinutul, ci ecranul, a declarat, în contextul lansării recente a serviciului Orange TV, Julien Ducarroz, director comercial (CCO) la Orange România, invitat la emisiunea Gândul LIVE. „Suntem convinşi că viitorul este multi-screen. Noi oferim deja servicii pentru smartphone-uri şi tablete. Acum ne gândim şi la TV”, a spus el.
În acest moment serviciul Orange TV este disponibil de pe computer şi televizor, iar din toamnă va debuta şi pe tablete şi smartphone-uri. Astfel, compania doreşte să acopere, cu noua platformă, „toate ecranele disponibile”.
Potrivit lui Ducarroz, deocamdată Orange nu doreşte să lanseze conţinut propriu pentru platformă, printr-un canal TV deţinut de companie, aşa cum sunt DigiSport (RCS&RDS) sau Dolce Sport (Romtelecom). În schimb, va achiziţiona conţinut video care va fi disponibil pe tablete, computere şi smartphone-uri prin platforma Orange TV.
El a subliniat şi prin ce se diferenţiază oferta TV a Orange de cea a concurenţei: „Vorbim de o provocare. Aceasta piaţă este deja suprasaturată. Există jucători cu ofertă şi conţinut bune. Am decis să intrăm pe această piaţă prin adăugarea unei noi dimensiuni. Prima astfel de dimensiune e calitatea. Considerăm că azi, graţie noilor tehnologii, clienţii dispun de echipamente compatibile HD. Prin urmare, noi trebuie să oferim conţinut HD. Acesta este primul pilon: oferim mai mult de 40 de canale HD. (...) După calitate, al doilea lucru care urmează e inovaţia. Orange e lider pe piaţa de telefonie mobilă. Ne-am construit deja o reputaţie bazată pe calitate şi atenţia faţă de clienţii noştri. Peste toate acestea se ridică inovaţia. Vrem ca acest produs să fie inovator. Furnizăm servicii multi-screen. Puteţi urmări programele pe un TV HD, la calculator, pe smartphone sau tabletă”.
Reprezentantul companiei a de