În timpul unei prezentări din cadrul WWDC 2013 (Worldwide Developers Conference), Eddy Cue, managerul de produs al aplicaţiei Siri, a spus că motorul de căutare implicit al asistentei virtuale va fi Bing, nu Google.
Serviciul Siri, prezent în peste 600 de milioane de iPhone-uri din întreaga lume, va ajuta motorul de căutare al Google să crească în popularitate, scrie Mashable. Cue a făcut anunţul în timp ce prezenta noua versiune a aplicaţiei ce va veni odată cu iOS 7.
Aceasta este o mare victorie pentru gigantul din Redmond. „Suntem foarte încântaţi să lucrăm cu Apple pentru a aduce Bing utilizatorilor de Siri“, a declarat vicepreşedintele Microsoft însărcinat cu Bing Derrick Connel.
Alianţa esteu una cel puţin bizară. Anii ’90 au fost marcaţi de nenumărate procese între cele două companii. Apoi, la începutul anilor 2000, celebrele reclame din seria „I’m a Mac/I’m a PC“ au creat noi tensiuni între Microsoft şi Apple. Se pare, totuşi, că cei doi giganţi au decis să-şi rezolve problemele pentru a înfrunta un inamic comun: Google.
Apple nu a eliminat capacitatea Siri de a recunoaşte cuvântul Google. Totuşi, rostirea frazei „Google hamburger“ îl va trimite pe utilizator în browser-ul Safari, pe când termenii „search hamburger“ va duce la afişarea directă a rezultatelor în interfaţa Siri, prin intermediul Bing.
Cu toate că schimbarea nu pare majoră, ea ar putea avea un impact destul de important asupra Google. Utilizatorii ar putea prefera să folosească termenul „search“, fiind mai natural. Şi faptul că rezultatele vor apărea mai repede i-ar putea influenţa pe utilizatori.
Apple a dat o serie de lovituri Google în ultima perioadă. Anul trecut, compania a anunţat că va elimina aplicaţia Youtube din lista programelor preinstalate şi a înlocuit serviciul Google Maps cu Apple Maps. Totuşi, prin Silicon Valley circulă zvonul că Google a ref