Cifra de afaceri a producatorului german de baterii de lux pentru baie si bucatarie, Kludi Romania, s-a majorat cu 35% in primul trimestru al acestui an, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Astfel, compania a realizat vanzari de peste 1,93 milioane de lei in primele trei luni ale anului, fata de 1,43 milioane de lei inregistrate in primul trimestru al anului trecut.
„Primul trimestru a fost unul foarte activ pentru noi, in pofida trendului de pe piata locala a bateriilor sanitare, care este marcata in continuare de recesiune. O influenta pozitiva asupra cresterii cifrei de afaceri a companiei o au si proiectele B2B, pe care le dezvoltam impreuna cu partenerii nostri. In acest moment suntem implicati in mai multe proiecte precum: spitalul Mavromati din Botosani, cartierul rezidential Exclusive Residence din Iasi, echiparea fabricii Bosch de pe platforma Jucu-Cluj, hotelurile Scandinavia si Scapino din Mamaia, complexurile rezidentiale Asesoft din Ploiesti, Astra din Bragadiru si Urban Spaces din Dogarilor-Bucuresti”, a declarat Florin Barabas (foto), managing director Kludi Romania.
Ce cauta romanii in materie de baterii de baie
Conform unui studiu intern realizat de compania Kludi Romania, consumatorul roman este interesat de pret, dar incepe sa puna tot mai mult accent pe calitatea si design-ul produsului pe care il achizitioneaza.
Atunci cand decide sa investeasca intr-o baterie sanitara pentru baie sau bucatarie, romanul este atent la caracterul ecologic al produsului: economie de apa, materii prime care sunt selectate si prelucrate dupa inalte standarde de igiena si calitate.
In prezent, reteaua de distributie a produselor Kludi Romania numara 325 de unitati de vanzare.
Fondata in Germania in anul 1926, Kludi are in prezent peste 1000 angajati in toata lumea si o cifr