Stii ce este marketingul online? Dar marketingul offline? Cate posibilitati de a-ti promova o afacere cunosti? Atunci cand pornesti la drum intr-o lume necunoscuta este normal sa-ti pui fel si fel de intrebari. Trebuie chiar sa le pui inainte de a demara afacerea, sa te documentezi si sa te pui la punct cu tot ceea ce este necesar pentru ca toate lucrurile sa mearga bine. Iar mai presus de toate, nu trebuie sa uiti de publicitatea pe care trebuie sa i-o faci propriei tale firme. Niciodata sa nu neglijezi potentialul pe care reclama il are si avantajele pe care ti le poate aduce! Pana la urma, aceasta este sufletul comertului inca din cele mai vechi timpuri si, probabil, asa va ramane intotdeauna!
Pentru ca la inceput a existat doar marketingul offline
Ce este de fapt marketingul offline? Pe scurt, aici se incadreaza tot ceea ce inseamna publicitate si reclama, pana in momentul aparitiei internetului.
Vorbim despre reclama pe care si-o faceau firmele in ziare sau in reviste si pentru care dadeau bani grei. De asemenea, facem referire si la firmele luminoase sau literele volumetrice care atrageau atentia trecatorilor. Afisele, pliantele, fly-erele, reclamele tv sau cele radio, toate acestea reprezinta marketing offline.
Dar ce este marketingul? Acesta nu este altceva decat procesul de creere a cererii. Prin marketing oamenii vad si, apoi, isi doresc. Daca stii sa ambalezi bine produsul pe care il vinzi, daca reusesti sa-i faci reclama si daca, acesta este si calitativ, atunci produsul tau poate deveni un adevarat brand si clientii vor deveni fideli.
Marketingul online – pentru o afacere profitabila
Ce este marketingul online? Acesta mai este denumit si internet marketing sau web marketing, deoarece toata reclama pe care firma si-o face se petrece in mediul online, adica pe internet. Pana la u