• Unul dintre sutele de mii de clienti care sunt cu plata la zi catre furnizorul de electricitate a avut parte de o experienta cat se poate de scandaloasa • In doar cateva zile, ieseanul s-a trezit pe cap cu mai multe facturi de la E.ON si a primit un termen de plata de doar o zi • Lasat fara energie electrica, cetateanul a mers sa reclame abuzurile la sediul companiei, dar cand s-a intors acasa, acesta s-a trezit pe cap cu o alta factura la electricitate • Majorarea tarifelor la E.ON este scandaloasa
Furnizorul german de energie electrica este protagonistul unor fapte cat se poate de scandaloase. Clientii E.ON aproape ca s-au obisnuit cu abuzurile la care sunt supusi in ultima perioada. Ori ca sunt deconectati din cauza unor false facturi restante, ori ca se trezesc fara curent electric din senin sau ca primesc note de plata uriase pentru ceea ce angajatii E.ON numesc "regularizare", cert este ca pentru toate aceste practici, clientii sunt nevoiti sa plateasca sume imense de bani, daca vor sa mai vada vreodata lumina becului in casa.
Astfel de lucruri se intampla chiar si cu clientii care sunt cu plata facturilor la zi. Asa a patit si un iesean, care a fost pus intr-o situatie extrem de scandaloasa. Acesta s-a trezit cu trei facturi de la E.ON, intr-un interval de doar cinci zile, iar unul dintre termenele de plata era doar la o singura zi de la data primirii facturii. "Pe data de 3 iunie am primit una dintre facturi. Nu stiam exact ce este cu ea, pentru ca nu erau prea multe informatii, scria doar «factura fiscala». Apoi, am vazut ca data scadentei este pe 4 iunie, adica a doua zi! Joi (6 iunie - n.r.), cand m-am intors acasa, m-am trezit fara lumina, am fost deconectat. A doua zi m-am dus direct la sediul lor sa vad despre ce e vorba si cum se poate intampla asa ceva, din moment ce sunt cu plata la zi. Dupa ce am stat la coada ca sa mi se dea