Facebook a anunţat, miercuri, într-un articol pe blogul oficial, introducerea opţiunii hashtag, cu rol de etichetă, deja cunoscută utilizatorilor de Instagram, Twitter, Tumblr şi Pinterest. Hashtagul funcţionează ca o etichetă şi permite marcarea unei postări pe profil ca făcând parte dintr-o discuţie mai amplă pe acel subiect, care poate fi accesată prin apăsarea hashtagului respectiv.
Recunoscut prin semnul ”#” plasat în faţa cuvântului, hashtagul putea fi folosit şi înainte pe Facebook, dar de acum încolo serveşte ca funcţie a reţelei de socializare, putând fi accesat prin click şi activând fluxul tuturor postărilor ce conţin termenul respectiv.
Potrivit articolului publicat pe blogul oficial Facebook, noua opţiune permite:
”Hashtagurile sunt doar primul pas spre a ajuta oamenii să descopere mai uşor ce spun alţi utilizatori despre un anumit subiect şi să participe la discuţii publice”, a scris Greg Lindley pe blogul Facebook. Vom continua să dezvăluim mai multe funcţii în următoarele săptămâni şi luni, incluzând hastagurile populalare şi perspective mai ample, care să ajute la descoperirea mai multor conversaţii din toată lumea.”
Facebook a anunţat, miercuri, într-un articol pe blogul oficial, introducerea opţiunii hashtag, cu rol de etichetă, deja cunoscută utilizatorilor de Instagram, Twitter, Tumblr şi Pinterest. Hashtagul funcţionează ca o etichetă şi permite marcarea unei postări pe profil ca făcând parte dintr-o discuţie mai amplă pe acel subiect, care poate fi accesată prin apăsarea hashtagului respectiv.
Recunoscut prin semnul ”#” plasat în faţa cuvântului, hashtagul putea fi folosit şi înainte pe Facebook, dar de acum încolo serveşte ca funcţie a reţelei de socializare, putând fi accesat prin click şi activând fluxul tuturor postărilor ce conţin termenul respectiv.
Potrivit articolului publicat pe blogul oficial F